lördag 31 juli 2010

Borgvik mm

Idag har vi varit i Borgvik på marknad..... det fanns en hel del att titta på men ganska mycket man kan göra själv , så nu snurrar tankekknölarna inne i huvet=)

Det var meningen att jag skulle haft ett bord på denna marknad, men jag hann helt enkelt inte få ihop tillräkligt med saker =(

Min största prio har varit trappen nu!!!! Och äntligen har jag börjat måla det !!!!

De stora barnen åker till sin pappa i morgon och blir borta i en vecka så då kan jag måla en eller två gånger till ....

Det ska bli så kul när det blir färdigt.....

Nej, nu ska jag krypa ner i soffan och titta på tvn en stund, innan jag somnar =)

Kram Titti

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej och tusen tack för de snälla orden..ja jag har jhaft det jätteroligt idag..och sålt mycket..över förväntan:).. och som pysseltokig så är det så roligt att få respons för det man gör oxå.. och att sälja lite..så man kan göra NYTT.. trevligt att träffas och på återseende kanske...
kram från den pysseltokiga ..Pia

Maria sa...

Tack Titti, jag tar gärna frön från dina Spikklubbor, om du får några. Jag skickar givetvis från från mina trumpeter om jag lyckas hitta några frön. Kram