måndag 26 juli 2010

Det finns alltid nåt att grejja med......

Jag börjar med en bild på min nya Madonna som jag hittade på Esters café...

Endast 95 kr kostade hon =)



Sedan håller jag på med trappen.... den är HEMSK!!!!

Här ligger den gröna plastmattan kvar... Hundarna undrar vad jag håller på med..




Här har jag slitit bort mattan och kvar blir det som en nålfiltsmatta,,,,, helt OMÖJLIG att få bort!!!!

Tips tack !!!

Jag slipar och slipar men det händer väldigt lite....







Målat har jag gjort oxå.... Det slutade med att vi satte upp en byggställning. Nu nådde jag utan problem=)
Taket fick sig en omgång oxå...





Nej, u ska jag tillbaks till den förbankade trappen.....återkommer med bilder när det är klart!!
Karm Titti

1 kommentar:

Milla sa...

Vad härligt. :) Jag älskar verkligen Grebbestad. Det är underbart på sommaren!

Och tack för stödet. Jag hoppas på ett plus snart. Verkligen. :)