tisdag 5 oktober 2010

Här är mina inköp från scrapmässan i Karlstad =)

Det blev inte så mycket denna gången, men jag fick tag i det jag ville !!!

Stämplar med klockor =)



Rullen med sammetsband innehåller hela 10,5 meter!!!! Ordinarie pris var 69 kr men nu var det halva priset...

Det kallar jag fynd=)



Snart ska jag börja göra kort och annat skoj .



Skylten ovanför gjorde jag och Freja igår istället för att städa..... Inte förrän jag lagt upp bilden på fb ser jag att jag stavat fel !!!

Ser ni att det ser ut som om det står "Lydiga Gatan " hihi ... Lyckliga Gatan skulle det stå.... nu är det fixat i alla fall ;)

Idag ska jag börja fixa med att sy om några gardiner till en kompis och plocka lite här hemma .. Måste försöka och röja ute oxå, vi ska byta fönster här hemma och nu har de kommit..... ny bil blir det oxå.... mycket utgifter på en gång.... men guuud vad gött när allt är klart..

Men visst måste man tapetsera om oxå när man byter fönster ;)? vi får se om sambon tycker likadant ....


Kram Titti

3 kommentarer:

Helena sa...

Hej!
Vad roligt med massa scrappyssel. Skylten blev väldigt söt, trots missen. Hoppas du får en fin dag! Kram Helena (fd mysigt hemma)

hemma hos lilla mej sa...

Vad skoj med massa mysigt pyssel.Skylten blev ju bara så söt.Önskar dej en fin dag kram Rita ♥

Solgården Butik och Café sa...

Ååå vad kul att fynda så mycket skoj! Jätte söt tavla, våran gata kallas för lyckliga gatn, och skylten som hänger när man passera där är såå ful, Din skulle passa mycket bättre där, lite större bara ;)

Ha en skön söndag Kram/Sofia