måndag 11 oktober 2010

Pysselträff

Japp så blir det !!! Idag drar vi igång med pysselträff i Bingohallen....

Hoppas många kommer =) ... Det är riktigt skönt att kunna komma hemifrån och sitta och skapa och prata..

Om jag känner mig själv rätt så blir det nog mer prat än pyssel ;)

Så om du är sugen på att pyssla lite kom till Jompahallen i Grums mellan 18-21... vi kommer att träffas varje måndag och det kostar 20 kr per gång, för hyra och kaffe ..

Vet inte riktigt vad jag ska ta med mig och pyssla med.....
...


I går kväll kom äldasta dottern med ett önskemål om ett par svarta virkade tumvantar.... sagt och gjort, så fixade jag ett par i går kväll...

Jag får ta och fota dem när hon kommer hem ikväll.....

Jag kanske skulle ta med mig lite garn bara och en virknål....hmmmm jaja det slutar nog med att jag har en hel resväska med mig hihi..

Kram Titti

Inga kommentarer: