måndag 4 oktober 2010

Hockey och handboll

Ja igår spelade äldsta sonen hockeymatch.... det blev vinst för grabbarna med 7-3 och äldsta dottern spelade handbollsmatch och där blev det också vinst; med 25-18 =))

De är sååå duktiga !

Jag fick även tilllfälle att åka in på scrapmässan eftersom en kompis skulle in .. Där hittade jag lite nya stämplar som jag snart ska inviga !!!!!

På måndagar kommer vi ha pysselträffar i bingohallen !! Hoppas det kommer lite folk =)

Jag har ju så bra att det ligger precis mitt över vägen, så även om jag inte har möjlighet att närvara varje gång, kan jag fixa med att låsa upp och låsa...

Ska ta och fota mina finfina stämplar så får ni se ;)

Nej, nu ska jag försöka bli klar med den ljuslila sjalen........

Kram kram

1 kommentar:

Malin sa...

Tråkigt om det är så att sonen får gliringar, ta upp det med berörda barn och dess föräldrar, tycker inte de ska komma undan med sånt. Det skadar så oerhört mycket. Jag ska försöka komma in i hallen och kika på cafeterian efter ditt "lyft" där. Säkert jättefint! Vad tar du för att sticka raggsockar? Önskar dig en finfin dag! Kramiz m