söndag 22 februari 2009

HIPP HIPP HURRA

Idag fyller min kära storasyster 40 år!!! Jag gjorde ett kort nu på morgonen som hon ska få av oss. Hoppas hon inte går in och läser bloggen innan vi varit där:)
Ja ja i så fall: Grattis Lotta!!
Vad presenten är avslöjar jag däremot INTE här ifall hon skulle vara inne....


Framsidan


Hon tycker om kossor min syster....




Och själva " insidan" med text..

Detta var allt för nu.
Nu är klockan 10.00 och R kommer snart hem från hockeyträningen. Idag ska M och hennes kompis stå i cafet på juniormatchen eftersom jag ska till min syster. Det fixar de galant!!!
Vilken tur att vi har M, hon hjälper till med allt möjligt och är jätteduktig!!!
Kram Titti

4 kommentarer:

Stina sa...

Du är verkligen superduktig på pyssel.:-) Kram

Interiörboden sa...

Hej!

Vilket fint kort!!
Jätte fint....
Du får hälsa Grattis till din syster :)

Och du Titti förresten, jag har lagt ut en liten hylla på blocket, en vit, och lite annat, men jag kom på att du kanske skulle vilja ha den?! Jag kan ju fråga i alla fall, det var väl så vi skulle göra, om vi skulle sälja något, fråga varandra först?! hihi....

Den finns på blocket i alla fall.

Ha en jätte bra dag!
Kram Sandra

Rummet för välbefinnande sa...

Hej på dig! Vad kul om du tar en tur till mig och butiken..... Hoppas jag är på plats så du kan komma fram och säga hej till mig! Håller ju på en hel del i den nya lokalen också så jag är lite på båda ställena från och till.
Ha det så bra!
Kram Mia

Interiörboden sa...

Hej Titti!
Hoppas att det går bra med kuddarna :)

Jag skulle bara berätta att jag har fått in mycket fint nu på Orrby!
Jätte mycket vitt!
Kika in en sväng så får du se..
Det var mycket som följde med mig hem kan jag säga :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra