söndag 15 februari 2009

Idrottsdag

Ja idag är det verkligen en idrottsdag, M är iväg och spelar minicup i handboll, S har poolspel i hockey hemma i Grums och R har poolspel i bandy på Strandvallen!!!
Som vanligt blir det M som får åka själv, man kan inte dela på sig!!
Det var meningen at de skulle ha hemmamatch men det blev ändrat i sista minuten. Typiskt!!!
nu får vi hoppas att det går bra för mina juveler idag, resultatet spelar ingen roll, bara de gör sitt bästa och har KUL.
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen, ta en kaffe och försöka pallra mig ut till ishallen..
Kan säga att jag inte känner mig riktigt hundra än, men men det går..
Kram Titti

1 kommentar:

Interiörboden sa...

Hej!

Hoppas att det gick bra för er på poolspelet, och alla andra matcher också :)

Jag hann aldrig komma upp igen till hockey hallen, simningen slutade inte förräns kl tre!

Men, men, vi får höras av någon dag :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra