tisdag 3 februari 2009

Lite pyssel

Den här lilla väskan gjorde jag igår, det är en vanlig pappväska från Panduro.
På med lite vit färg och några söta flickor och sist så textade jag vad den innehåller...



Sedan måste jag visa vad min duktiga dotter har gjort!!!
Den här underbara Tildaängeln blev färdig igår. Visst är hon duktig min Mathilda!!!





Så nu är hon ivrig att slänga sig över något nytt mönster ur boken...
Vi får kanske ta och sy något tillsammans. Nej nu måste jag göra mig i ordning, jag ska med S till tandläkaren.. Kram Titti

3 kommentarer:

Grodmamman sa...

Kul med en ny blogg att kika in! Tilda-ängeln var jätte fin, vill sy en egen!:)
Jag använde ett bomullsgarn från Järbo till min filt.
Kram

Interiörboden sa...

Hej Titti!

Vilken fin väska du har gjort! Var verkligen jätte fin :)

Och vad fin ängeln blev, vad duktig hon är Mathilda! Lik sin mamma :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Anonym sa...

hejhej!
Självklart går det bra,när har du tänkt att göra en beställning?
vilken gullig ängel hon har gjort..
vad duktig hon är :))
Det är du också..Haha
Kram//cacka