onsdag 11 februari 2009

Tyg och spets

Det här är vad jag fyndade i Edsvalla igår...
En stor tygbit 85*146 för endast 25 kr, 1,5 m vit spets, 2m naturfärgad spets och 2m vitt pärlband. Allt gick på 74 kr!!!
Då är det roligt att handla. Nu har vi satt upp en grind ner till källaren så att inte lilla F trillar ner. Jag plockade av dörren och har tänkt mig sy ett snyggt draperi eller nåt att ha för dörrhålet istället..
Man kanske skulle ta sig en tur till Edsvalla igen och köpa lite tyg:) Det är ju SÅ roligt att handla. Speciellt när det är så billigt!!!
Eller om jag ska vara ärlig tycker jag att det är roligt att handla även om det inte är rea..
Nej, nu ska jag ta mig en svängom med min danskavaljer( dammsugaren).
Kram Titti

6 kommentarer:

beverfia sa...

Säg till om du vill ha sällskap till Edsvalla. :) Jag vet inte vart affären är. Nu borde det ju visserligen inte vara så svårt att hitta i byn, men ändå..

Har lasyren torkat än förresten? Du kanske får torka bort den med lite målartvätt eller liknande, rugga upp ytan med sandpapper och sen lasera igen om det kniper. Eller köpa ny bräda är kanske lättare. Hoppas det ordnar till sig.

Monika sa...

Åh, vilken mysig blogg du har! Kul att du vill delta i min utlottning.

Lycka till på lördag.

Och mysig alla hjärtans dag.

Kram

Monika

Anonym sa...

Kör du danspass vid den tiden?
Hur orkar du? Vilket fynd du gjorde
med tyget och spets och pärlbandet.
Då vill man bara ha mer och mer.
Lycka till med pysslandet.
Kram Lotta

Maria renoverar sa...

Hej!
Länge sedan man var i Edsvalla. Kanske får ta mig dit en sväng ;-)
Hälsn Maria

Interiörboden sa...

Hej!
Vilket fynd du har gjort :)
Jätte fina tyger!

Vi syns någon dag, kanske på söndag i hockeyhallen?!

Ha en jätte bra dag.
Kram Sandra

Prinsessan och jag sa...

Hej, vad kul att du hittade till Prinsessan och jag och våran Tävling! Vilka fina spetsar du hittat. Prinsessan var i Skellefteå och letade efter bla. spetsar igår, men det är väl som bara Olssons tyger som har...och ingen snygg med mjuka uddar./trevlig helg! Yvonne