onsdag 18 februari 2009

Virkat

Igår fick jag för mig att jag skulle virka lite...
Jag har sett virkade bakelser på en del bloggar, så jag tänkte försöka själv.
Det här är vad jag knåpade ihop:
En rosa prinsessbakelse, en minitårta, en lite större bakelse( som väntar på rosdekoration) och ett försök till en Hello Kitty:)
Morrhår ska broderas ser jag nu...
Detta var mitt kvällsnöje igår och det var jättekul!!!
Nu ska det bli fler bakelser. Bra sätt att rensa lite ibland restgarnerna..
Kan säga att lilla F blev överförtjust i den lilla katten.
Jag ska nog göra en i tjockare garn till hennes ett års dag.
/Kramar Titti

3 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej!

Oj, vad fina!
Man blir alltid lika glad när man tittar in hos dig!
Sååå mycket fint....

Vad duktig du är, som kan göra sådana bakelser :)
Och Hello Kitty var ju jätte söt!
Förstår att F gillar den :)

Ha en jätte bra kväll.
Kram Sandra

Anonym sa...

du har många talanger må jag säga, du är bara för duktig :))

Och du, i mitt första skaparpaket var det lite böcker,stämplar och scrapverktyg..
Så nu får vi se vad det kan bli.

Ha det så bra
Kram//Cacka

CarpeDiem sa...

oj! vad du är påhittig! gillade HelloKitty figuren :)