fredag 13 mars 2009

Hemmapyssel

Jag har grejat lite här hemma idag och hörnskåpet i matsalsdelen håller sakta men säkert på att få en " face lift"
Det är målat i en ljusgrå färg och ska så förbli..
Det är riktigt fint.


En närbild på det som i hyllan.. Min sambo hade så här fina servettringar gömda i ett skåp!!!
De åkte fram fort som attan:)
Ett gammalt strykjärn stod också undangömt. Det får stå här tills jag hittar ett bättre ställe...


Uppe på skåpet står en underbar kruka ( ljuslykta egentligen) från Plantagen för bara 49 kr.
Den innehåller Hjärtan på tråd..



Men skåpet ser lite naket ut så det blir till att inhandla lite mer smått och gott.
Vad roligt!!!! Shoppa är ju aldrig fel. Ska försöka ta mig till någon loppis och se om jag kan fynda lite.
Kram Titti

5 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Halloj!!
Tack för gullig kommentar hos mig va fint du har det..ja kommer kika tillbaks..ha en underbar helg kram snowwhite-sussie

linéa sa...

Hej Titti!
Vilken härligt skåp.

Godnattänglarna du menar finns i boken Jul med Tildas vänner.
Kram

Lilla hjärtat sa...

Vilken mysig blogg. Var inne och kollade butiken också. Vad mycket fint ni gör.
Hit återkommer jag gärna.
Kram Anna-Karin

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilket kanon skåp du har!!
Kram Irene

Interiörboden sa...

Hej vännen!

Okej, en kanon helg alltså :)
Hoppas att allt är bra med er annars!
Det där skåpet är så fint, och det var mycket fint du hade på skåpet :)

Ha en jätte bra helg, så syns vi :)
Kram Sandra