fredag 27 mars 2009

Lite nytt

Hejsan all glada!!!
Här SNÖAR det igen!!!
Jag blir galen snart.. Det får jättegärna bli vår nu....
Jag var ju som sagt var till Karlstad härom dagen och shoppade lite.
Där hittade jag en alldeles underbar plåtburk som nu pryder vårt matsalsbord..

Här kommer en närbild.


Visst är den ljuvlig!
Jag köpte den på Di Moda för endast 36 kr.
Igår var jag ute på promenad i det vackra vädret (till skillnad från idag!).
Inne på Grönberga hittade jag en jättevacker urna ( sambon sa pokal) och en boll i fattigmansilver.
Detta är vårt fönster i matsalsdelen. Krukorna med murgröna köpte jag på Boulevard i Karlstad.
Det var allt för nu, disken väntar....
Kram Titti

8 kommentarer:

Marie sa...

Hejsan, vad roligt att du vill vara med i min utlottning.

Det ser man vilket sammanträffande att vi var på samma fest. Det var himla skoj, åkte hem vi 3-tiden :)
Var sedan och hjälpte till och städade dagen efter.

Fin pokal du har hittat hos Pia, hon har mycket fint i sin butik :)

ha en fortsatt mysig helg, kram Marie

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Vilka fina saker du har köpt!!
Alltid lika roligt att hitta lite nytt till hemmet.
Kram och ha en otroligt skön kväll/Irene

Jenny Oak Fae sa...

Så vackra saker..!

: )

Önskar dig också en riktigt trevlig & fin helg!

KRAM, Jenny

<3

Anonym sa...

Åka till fjällen!!! att en del aldrig får nog av snö ;))
jag bara skoja, det är mysigt i fjällen också fast det är allt bra gött med värme :))

ha en bra helg//Catarina

Marie sa...

Blev så sur när jag drog upp rullgardinen imorses och upptäckte att det hade snöat massor under natten, usch, vill ha vår!!!!!
Fina saker du har köpt, alltid kul att shoppa!

Trevlig helg!
Kram Marie

Noll54/Eva-Karin sa...

Var det den lilla tjejen i vagnen som var så mysig och glad? Var det Freja det?

Ha en skön helg!

E-K/noll54

Monika sa...

Hej söta du!

Tack för din gulliga kommentar! Den gjorde mej så glad!

Så fint du pyntat! Vilken fin shopping! Plåtasken är jättefin. Står väldans mycket vill ha på den ;o)

Måste titta lite mer bland dina inlägg innan jag går. Missat massor!

Mys & Må så gott!

Kramar

Monika

Viola sa...

Rara saker du fyndat, burken var verkligen så fin coh vilket pris....vad roligt att du tittade in så jag hittade till din fina blogg, hoppas vi hörs igen, ha enn trevlig lördagkväll, kram VIOLAN