måndag 2 mars 2009

Smått och gott

Tänkte visa dopklänningen jag virkade till lilla F:s dop. Den var jätteroligt att göra!
Kanske inte världens bästa bild men jag hoppas att ni ser ganska bra i alla fall:)
Nu hänger den framme vid F:s splälsäng..


Det här korset pysslade jag ihop framför TVn till Beck i går kväll. Detta var också hur roligt som helst att göra. Det är typ elefanttråd som jag köpt på plantagen som jag lindat en gammal spets runt. Spetsen kommer från en av min farmors gamla dukar..
Detta gamla uppläggningsfat är också från min farmor och det står framme på vårt köksbord. Jag fullkomligt ÄLSKAR det.
Kram Titti

3 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej!

Korset blev ju jätte bra!
Sånt får vi ha sen vettu :)

Och F:s dopklänning är ju sååå fin!

Vi syns sen!
Kram Sandra

Anonym sa...

hej!
" fiffiga elin" har varit i farten :))

jättefint kors

Kramar//Catarina

Sara sa...

Hej!
Vilken fin dopklänning! Du råkar inte ha en beskrivning som du vill dela med dig av? Har letat förgäves efter ett mönster jag gillar..
Hade blivit jätteglad för hjälp!
sara79holmgren@hotmail.com är min mail.