tisdag 10 mars 2009

ST Design

Hejsan allihopa!





Ja, det har inte varit så mycket bloggande på ett tag, men det är så att jag och min vän Sandra som har bloggen http://www.sandrashem.blogspot.com/ har startat en liten hobbyverksamhet där vi får pyssla med det vi gillar mest. Välkommen in att kika om just DU hittar något..


Denna verksamhet är under uppbyggnad så vi kommer att fylla på med nya saker allt eftersom..


Länk hittar du till höger.



Jag måste bara visa vilken fin fruktkorg jag hittade på Coop förra veckan. Det stod Titti på den tyckte jag:)

Nej nu är det dags att greja lite här hemma , vi ska vara inne i Karlstad men R klockan 11 så jag måste få nåt gjort innan. Och idag är det pysselkväll Jippie!!!!

Kram Titti







2 kommentarer:

Loppis Lycka sa...

Jättesnygg fruktkorg! Vilka fina "pyssel" ni gör! Blev inspiread att pyssla lite själv.
Kram Josefine

Anonym sa...

den texten borde vara alla pysslares ordspråk..Hihi :)

Kram//Catarina