måndag 30 mars 2009

Måla

Jag har en dotter som INTE vill sova!!! Jag tänkte gå ner i källaren och börja måla om vårat brödskrin som nu är i fura. Men det vill inte lilla F!!

Hon är genomförkyld och väldigt mammig just nu..

Är det inte typiskt, att när man inte kan så kommer man på tusen saker att göra..

Igår var jag och Sandra på Loppis och hittade en hel del!!

Måste dit igen..

Jag köpte bland annat ett gammalt tvättbräde för endast 30 kr. Det ska också få en omgång av penseln =)

Nej nu kallar min dotter på uppmärksamhet!!! Dags att kila...

Kram Titti

2 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej vännen!

Hoppas att lilla gumman blir bättre snart!!

Vi hörs sen!
Kram Sandra

Anonym sa...

Ja visst är det så....att man hittar på nya projekt när det inte riktigt finns tid för dom.

Tack för din kommentar hos mig...du ska veta vad jag har tjatat länge för att få mitt kök vitt, och nu är mannen såååå nöjd.

Kram P