torsdag 28 maj 2009

Bröllop

I morgon ska vi på bröllop!! Två av våra bästa vänner ska gifta sig.
Jag fick äran att göra gratulationskortet.
Så här blev resultatet!


Jag vek ett cardstock på mitten,dekorerade med papper jag köpte i Ullared :)




Insidan är också lite dekorerad :)

Jag håller på med ett projekt till. Jag dekorerar nämligen ett album till deras bröllopsbilder.
Det sista ska sättas in nu i kväll.
Snart ska jag ta vagnen och traska ner till vår fotoaffär för att framkalla möhippebilder på
en timmas framkallning:)

Kram för nu / Titti

3 kommentarer:

Helena sa...

Hej! Vilket vackert kort! Kul med bröllop! Ha en bra dag! Kram Helena

Anonym sa...

Hej!
Vad skoj att gå på bröllop! Det är väl bland det roligaste man får vara med om!
Så önskar jag att jag kunde virka!
Ha det skoj!
Hulda

samuelsgården sa...

Hoppas ni hade trevligt på bröllopet. Vi ska på bröllop på Uppsala Slott på lördag, ska blir riktigt roligt. Blev just påmind om att göra ett kort när jag läste din blogg, det hade jag helt glömt.
Kram Lotta