söndag 24 maj 2009

Inlägg nr 100

Tänk, detta är mitt 100:e inlägg!!!
Idag är det fotboll som gäller, de två stora spelar båda två. En hemma och en borta så vi får dela på oss.
Jag känner inte för att göra så värst mycket, det går liksom i slow motion. En nära släkting har drabbats av cancer och det känns så tungt...
Än så länge vet vi inte så mycket mer än att de hittat på fler ställen i kroppen och behandling ska sättas in under veckan.
Allt vi kan göra nu är att hålla tummarna för att allt kommer att gå bra.
Lite virkade fiskar har det blivit, och nu ska jag sätta igång med ett bröllopsalbum och ett kort som ska vara klart till lördag.
Bilder kommer när de blivit klara!

Kram Titti

1 kommentar:

samuelsgården sa...

Oh vilket jobbigt besked, det är en riktig "skitsjukdom", vi håller tummarna att det går bra. Min mamma fick cancer i munnen, nåt helt fruktansvärt, fick halva ansiktet bortopererat, de minnena
kommer jag att leva med hela mitt liv. Styrkekramar Lotta