måndag 18 maj 2009

Casper

Här kommer Casper:







Det är min yngsta son som döpte honom idag =) Detta är alltså mitt lilla virkprojekt.
En liten mus som fått namnet Casper . Han ska få lite kläder också är det tänkt... Så nu är det väl dags att greppa virknålen och sätta fart=)

Möhippan i lördags var jättelyckad!!! Vi var bla på Bodaborg i Karlskoga!!!
Ni som inte varit där har verkligen missat något =)

Det är som Fångarna på Fortet..
Jag har lite blåmärken och känner av muskler som jag inte visste att jag hade =)

Men som sagt så hade vi jätteroligt!!!

Kram Titti

3 kommentarer:

Helena sa...

Casper är verkligen jättesöt! Vad du är duktig på att virka! Kram Helena

Marianne sa...

Hej Titti!
Det är spännande att blogga. När jag fick hälsningen från dig var jag ju tvungen att se din blogg. När jag läste om att du varit på Boda Borg listade jag ut att du måste bo här i närheten(Kristinehamn). Du skrev om att stämpla och stansa....då tänker jag på scrapbooking, som jag sysslar med. Nu är jag lite nyfiken på dig :)

www.mariante.se sa...

Surfade förbi å var ju tvungen att kika runt lite! Du gör mycket fint du!
Ha en härlig & kreativ vecka!
Kram
Hoppetossa