torsdag 14 maj 2009

Vårshow

Igår var vi på show... M och den andra femteklassen hade satt upp en helt suverän show!!!
De bjöd på Talang med sång,dans, skämt mm. Tänk vad duktiga de är. Till och med killarna sjöng och dansade för fulla muggar.
Min älskade dotter och två kompisar drog en del skämt. De har ganska torr humor, men det har jag med.
Ta den här tex: Känner du han som har tappat hatten?- Nej. - Ja han har i alla fall hatt (haft) en..
I morgon visar jag lite pyssel och annat, troligtvis är mitt virkprojekt klart då....

Kram Titti

4 kommentarer:

Thesèse sa...

hej på dig!
ja det är så otroligt kul att sy. Som en drog..man måste bara göra mer o mer o mer. Beställde nyss en bok om att virka söta djur på cdon.. kan inte virka men jag måste verkligen lära mig. Man kan ju göra så mkt fint! Kram Tess

Catarina sa...

jag väntar med spänning :))

Ni får ha en trevlig helg

//Catarina

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej!
Visst är det härligt med med shower. Och särskilt där barnen är med.

så du virkar ser jag. gjorde 2 stycken pannlappar nu när jag var gipsad. Har aldrig virkat sen skoltiden. Men det var kul.

Önskar dig en fin helg

kram Viveka

Catarina sa...

Hejsan!

Det gör du rätt i,ta med gubben du..
Så får han se vad fint det blir :))
Så kan vi ta den där kaffekoppen också.

Ha det så bra//Catarina