onsdag 13 maj 2009

Gissa vad!!

Jag tänkte visa min lilla bricka i vardagsrummet.
Den är så där underbart sliten och på den har jag ställt två krukor i fattigmansilver med hjärtan på tråd.
Ett par inslagna ljus och en underbar tennvas får också plats.
Det som ligger mig varmast om hjärtat är de vita handskarna....
Min farmors konfirmationshandskar =)


En närbild på handskarna:

Pysselträffen igår blev inställd så jag påbörjade ett projekt här hemma istället:

Är det någon som kan gissa vad det ska bli?
Bilder kommer när den är färdig.
Kramar så länge
Titti

2 kommentarer:

Catarina sa...

Hmm...inte är det väl 2 lösbröst väl??? ;))
Nej,jag har inte en aning vad det ska bli.
Men det ska bli spännande att se resultatet :))

ha en bra dag//Catarina

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla! Kul att du hittade min blogg för nu kan ju jag titta in på din fina blogg:)

Kram Susanne