söndag 27 september 2009

Äntligen

Nu är det ett tag sedan jag skrev nåt.... men det har varit ullt upp! S blev utskriven från sjukhuset i lördags, det var såååå skönt att få komma hem.
På eftermiddagen var det fotbollsavslutning med föräldramatch. Sedan har helgen bara rusat förbi...
Vi grejade lite ute i trädgården igår. Det känns att hösten är här i luften, men man får inte klaga på vädret =)

Igår snurrade mina tankar ordentligt..... det var ett år sedan jag blev förd med ambulans till sjukhuset pga magsmärtor. Stönig som man är väntar man in i det längsta.... Nu hade vi ju 40 års kalas för min käre sambo, så det var inte så kul att åka.
Men det var verkligen tur att jag åkte..... min ena äggledare hade spruckit och när de öppnade mig hade jag 2 liter blod i buken...
Om jag kommit in en halvtimma senare hade det varit för sent......
Numera tar jag alla symptom på allvar!!!! Och tar vara på livet, man vat ALDRIG när det tar slut....

Nej, nog om detta, nu ska jag ta en kopp kaffe, rita upp lite mönster och plocka lite här hemma =)

Ikväll drar jag och S till Färjestad och tittar på FBK- TIMRÅ. Vi ska sitta i Blå Rummet, S fick biljetterna på sjukhuset. Det är kanon tycker jag!!!!!

Kram Titti

2 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej Titta!!

Åhh, vad skönt att höra att ni är hemma!!!
Hoppas att han mår bra nu!
Stackaren!!
Det var väl en himla tur att ni fick biljetter till Färjestad....då kanske han blev glad... :) jag kan nästan tro det!!!
Ha nu en bra dag vännen!!!

Kram Sandra

Malin sa...

Jaa det är lätt att lömma bort vad skört livet faktiskt är. Oftast får man sig en tankeställare först när det händer något! Jag ska inte klaga, tröttthet går över, men efter "grisveckorna" vi har på schemat tar det några dagar att hämta krafterna igen... kramiz m