onsdag 9 september 2009

Hockey

Ja ikväll börjar hockeyturneringen ute i hallen =) Det ska faktiskt bli roligt. Mina pojkar är ännu för små för att vara med, men vi är lika engagerade hela familjen ändå =)
Vilken tur att vi delar det intresset allihop =)

Så nu blir det många tidiga mornar och sena kvällar..... Vi får se hur det går med vår lilla vilde i år.... De andra gångerna satt hon liksom still i vagnen. Det gör hon INTE nu kan jag säga!!!!

Freja var bara 4 dagar gammal när hon var i ishallen första gången =D , och hon blev medlem i Grums hockey och fotboll när hon var 2 dgar gammal....

Så ung medlem hade de inte haft förut...kan inte förstå det =)

Jag har sytt lite mer Tildadockor, de laddar jag upp senare, nu ska jag städa lite och ta mig en KAFFE!

Kram Titti

2 kommentarer:

Zazza sa...

Hej vilka söta figurer du visade i gårdagens inlägg. Tänkte fråga dig om du har skickat mitt tröstpris som jag vann den 28-7 i din blogg. Det kan ju ha kommit bort i posten man har ju hört om det förr. Önskar även lycka till med din nya blogg. Ha det bra Zazza

Malin sa...

ladda upp, ladda upp, jag vill se!!! Fille såg er lilla tjej i hallen ,och hon satt definitivt inte still hihi Kramiz M