tisdag 8 september 2009

Kvällspyssel

De här små filurerna föddes i går kväll =)




Jag var inte ett dugg trött igår efter barnen lagt sig, så jag satte mig för att pyssla lite...
Det resulterade i en gullig groda och en trädgårdsängel ur "Tildas trädgård".

Vingar saknas på ängeln, men jag vet faktiskt inte om jag ska bry mig om att ha några.....

Grodan är sydd av lakansväv och gamla gardiner =)
Ängeld däremot är helt sydd i linnetyg. Hon blev sååå söt med hatt och klänning med spets på =)

Kram för nu ...
Titti

4 kommentarer:

Monika sa...

Himmel! Så duktig du är! Jättejättesöta! :o)

Underbar dag!

Kram

Monika

Helena sa...

Å så söta! Vad duktig du är! Kram Helena

Helena sa...

Förresten, min vinst har inte kommit än. Hoppas den inte har fastnat på posten! Kram

Malin sa...

jättefint, som vanligt!! Jag är så imponerad av dig... är ängeln till salu? Kramiz M