tisdag 22 september 2009

Hemma

Nu är jag hemma igen..... Igår ringde de från skolan och sa att min äldste son mådde dåligt...
Väl hemma tog vi ett urinprov och det visade sig att han hade 3 plus på ketoner och 32,1 i blodsocker (han är ju diabetiker) .
Det var bara att åka till barnakuten och där blev vi inlagda med insulindropp.

Nu är hans pappa där och avlöser mig lite.... på torsdag ska jag ju på begravning och efter den ska jag åka in till sjukhuset igen....

Det känns lite konstigt att inte vara med honom hela tiden, men jag har ju tre barn till =)
Man måste våga släppa taget lite och låta andra avlasta lite.... men det är svårt!!!

Inatt har de varit inne och tagit tester en gång i timman så det har inte blivit värst mycket sömn....

Nej, nu kallar den lilla på mammas uppmärksamhet =)

Kram Titti

4 kommentarer:

Anonym sa...

lider med dej. hoppas allt löser sig=) hälsa grabben från familjen Starck.=)

Malin sa...

Återigen, jag tycker att ni fantastiska, vet att ni har det fullt upp på alla sätt och vis, förstår det mer än ni tror... Ändå lyckas ni pussla ihop allting på ett så bra sätt. Och visst är det bra att du orkar "släppa" lite, ni har ju delat ansvar, och även om det är jobbigt är det nog klokt att vara hemma hos de andra barnen också.. förhoppningsvis finner du någon lucka för lite återhämtning också, det behöver du... kramiz m

Interiörboden sa...

Hej vännen!!!

Åhh, stackarn!!
Jag hoppas verkligen att han blir bättre snart...och jag hoppas att det gick bra idag....inge kul...men skönt att det är gjort..du vet att du måste ringa mig om det är något...hjälper dig gärna med nått vettu!!!

Ta hand om dig och hälsa S från mig!!!
Kramar Sandra

Catarina sa...

usch vad jobbigt för dig/er men det är bra om du kan/orkar släppa taget ibland du ska ju räcka till flera:))
Hoppas allt ordnar sig

kram//cacka