tisdag 15 september 2009

Möten ...

Usch jag hinner ingenting tycker jag..... Igår var det föräldrautbildning på Jättesten, vi pratade om alkohol , narkotika och tobak. Det var riktigt intressant!! Samtidigt hade Simon såklart fotbollsmatch. M fick ta med sig lilla F och gå på den....
Idag är det först utvecklingssamtal med S kl 16.30 sedan föräldramöte kl 18.00.
Sambon får åka på fotbollsträning med R för den är ju såklart samtidigt...
M har ett mastodontpass idag, först handbollsträning kl 16.00-17.00 sedan fotbollsträning kl 18.45-20.00.
Imorgon är det faktiskt lugnt... på torsdag är det föräldramöte för R. Hockeyträningen drar igång denna veckan...
Helgen börjar med att älsklingen fyller år och sedan är det träning och matcher som avlöser varandra...
Visst jag är hemma med lillan, men jag hinner inget på dagarna ändå tycker jag.....

Nej, nu ska jag ta en kaffe innan tvätten ska hängas =)

Kram Titti

Inga kommentarer: