onsdag 21 januari 2009

Det går för fort



Usch vad fort tiden går!! Idag är det 12 år sedan M föddes. Min lilla flicka är inte så liten längre...


Det känns verkligen inte som det är så länge sedan hon kom till världen.. Idag ska vi mysa lite med henne och må gott. Kalas tar vi någon annan dag.


Tänkte visa hur min kökssoffa ser ut nu..

Det är alltså denna som ska bli vit.. Än så länge har jag tagit spjälsängsskyddet till lilla F:s säng som vi inte använder längre. För att det inte skulle bli "bubbligt" fick jag trä runt ena stolpen.
Det tänkte jag dölja med en kudde. Dynorna köpte jag på Orrbyhallen, jisses vad mycket fint de ahar fått in.
Nej nu ska jag ta en kopp kaffe och börja röja upp här hemma. Tänk att jag skulle börja tycka det är ROLIGT att städa...
När R kommer hem ska vi baka något gott till M också..
Kram Titti

1 kommentar:

Monika sa...

Fiffigt att använda spjälskyddet så där! Soffan kommer att bli helt ljuvlig i vitt. Jag målade ju om min gamla soffa också i höstas. Och jag blev jättenöjd med den.

Skoj att se sen :o)

Ha en bra dag, trots städning! ;o)

Kram

Monika