måndag 12 januari 2009

Hinner ingenting!!!

Herregud, jag hinner ingenting längre... Klockan är nu 22.00 och lilla F har precis somnat. Det går i ett från kl 06.45 på morgonen när jag väcker de stora inför skoldagen.
Nu först får jag lite egen tid och jag är totalt slut känns det som.
Håller nog på att åka på en rejäl förkyldning, det värker i kroppen, jag fryser och är på ett jäkla humör!!
Nej nu får det vara slut på gnällandet.. jag ska surfa runt lite och sedan blir det sängen och hoppas på en bättre dag imorgon..

2 kommentarer:

Interiörboden sa...

Hej Titti!!! :)
Vad kul att du hittade till mig! Och att jag kom till dig, hihi!!
Tack så mycket för din fina kommentar hos mig.
Jätte kul!!
Viilken fin sida du hade, och lilla F då, hon är ju bara för söt :)

Hoppas det går bra uppe i hockey hallen, med allt planerade och allt!
Jätte kul tycker jag, jag hade jätte gärna hjälpt till om jag inte hade jobbat så mycket!!
Hoppas att allt är bra i alla fall och att du inte åker på någon förkylning. :(

Man får hoppas att maken din går med på ett byte till vitt någon gång :) Jag älskar det verkligen!!! Men det finns mycket fint annat också!!

Ha en jätte bra kväll och hälsa alla där hemma!
Kram Sandra

Interiörboden sa...

Men Titta, vilka underbara grejer du gör!! Jätte fint! Och du som inte säger något heller!! :) Tårtorna, korten ja allt... Jätte fint!
Du kanske gör ett kort på beställning? Vad kostar det? :)
Jag lägger till dig direkt i min blogg lista!!

Kram Sandra