måndag 19 januari 2009

Kvällsterapi

Nu har jag lagt lilla F och tagit mig en liten bloggrunda! Herregud vad mycket fint det finns....
Jag måste säga att jag får hur mycket inspiration som helst!!!
Jag vill göra om ALLT här hemma och helst ska det hända NU..
Det är nämligen så att när jag börjar med något så har jag lite svårt att hejda mig...
Idag fick jag ett trevligt meddelande, våra pysselträffar ska börja igen, det ser jag verkligen fram emot!!!
Nej nu ska jag gå upp och sätta mig i soffan och virka lite. Det ska bli en kudde till endast kökssoffan eller våran säng, vi får väl se hur det blir. Jag lägger ut en bild när det är klart.
Kramar Titti

5 kommentarer:

Interiörboden sa...

Ja, jag håller med dig. Man blir alldeles tokig när man tittar på allt fint som alla människor har!! Jätte fint! Vill också ha det så perfekt :)

Vad spännande att få se din kudde, du är ju så duktig du!! :)
Nyfiken :)
Är den vit eller? *ler*

Ha en jätte bra kväll och krama F ifrån mig :) Lilla tösa :)

Kram Sandra

Anonym sa...

Det tackar jag för....*hihi*
Nu ska jag kika lite inne hos dig.

Kram Pernilla

Monika sa...

Hejsan! :o)

Jätteskoj att du tittade in till mej. Du är så välkommen tillbaka :o)

Här, i din trevliga blogg hittade jag massor av fint att titta på. Du verkar också vara en riktig "Pysselmaja" precis som jag :o)

Återkommer gärna igen!

Kram

Monika

beverfia sa...

Oj så jag känner igen mig. Jag vill så mycket, planerar så mycket och påbörjar så mycket, alltid lika otåligt, fast inte är det alltid man kommer i mål inte.

Är i alla fall rätt nöjd över att det funkat att både starta gruppen OCH hålla den igång en omgång till. :D Ser fram emot att få använda mina scrapbookinggrejer jag fick av maken i julklapp. Bara en vecka kvar nu!

Och lyllos dig som kan virka!

Levindas Värld sa...

Hej!

Va roligt att du tittade in hos mig och gillar min blogg :)

Känner igen det där med att man inte kan hejda sig när man väl vill något väldigt mkt...hihi!

Åh va roligt med pysselkvällar, sånt är ju bara föör mysigt :)

Ha det gott!