lördag 24 januari 2009

Ett litet block

Ja, det här lilla blocket gjorde jag när jag och stora dottern tittade på Wallander nu ikväll..
Jag ÄLSKAR min Bind-it-All maskin!!! Det går att göra så mycket roliga saker med den.
Det här lilla blocket tänkte jag att en person skulle få av mig. Hon ska få den imorgon, vi får väl se vad hon tycker.. jag återkommer..:)





Gissa om jag ska göra fler!! Jag har lite mer bilder liggande och de passar PERFEKT till sånt här pyssel..
Nej, nu ska jag lägga huvudet på kudden, klockan är redan 23.45.
Som jag sagt förut stämmer inte klockan på min blogg och teknisk som jag är fattar jag inte hur jag ska göra för att rätta till det.
Jag kommer tillbaks med mer pyssel eller inredningsdetaljer snart!!!


2 kommentarer:

CarpeDiem sa...

sagt det förr och säger det igen. vart får du alla ideer ifrån?! det där blocket blev jättefint ju! asken också i förra inlägget.

Interiörboden sa...

Tack så jätte mycket Titti!! Blev jätte glad när jag fick blocket du har gjort :) Detta fina block, och just jag fick det!! Vad gullig du är!!!

Just nu står det på min hylla i hallen som välkomnar alla gäster, hihi :)
Som du måste komma hit och se snart!!
Men du vet ju vart jag ska ha blocket sen, om alla planer går i uppfyllelse, i det kommande projektet!! *ler*
Men man får inte hoppas för mycket, fast att jag har väldigt lätt för det :)

Och jätte fin ask du har gjort!
Jätte fin!
Vill ha allt du gör, du är ju så duktig :)

Och gissa hur glad jagb blev när mamma berätta att vi var släkt :)
Hur kul som helst! :) Eller hur?!

Tack åter igen för det underbara blocket!!!!

Ha en jätte bra kväll, så syns vi snart igen :)
Kramar Sandra