torsdag 23 april 2009

En Tag

Jag har beundrat Mariante/Hoppetossas tags på Scrappiz och andra scrapforum och här

kommer mitt försök. Det var hur kul som helst. (Har ni hört det förut =)




Jag klippte ut en tag i akvarellpapper, duttade med stämpeldynor i olika färger på ett

teflonbakpapper, sprayade vatten och la min tag ovanpå.

Sen torkade jag med embossingfönen och upprepade proceduren.

Till sist stämplade jag olika swirls. Ordet Belive embossade jag med svart/glitter,

och slutligen satte jag på lite blingstenar och knöt fast garn.


Kram Titti

3 kommentarer:

Susanne/LuckyLady13 sa...

Oh vad fin!! Visst blir man inspirerad av allt fint Mariante gör.

Kram
Susanne

Marie sa...

Vilken söt liten tag, vad duktig du är!

Hyllan i mitt badrum som du undrade över köpte jag på webbutiken Fridas gård för några år sedan.

Ha en trevlig helg!
Kram Marie

Titti sa...

Söt liten tag
Mvh Titti