lördag 25 april 2009

Loppisfynden

Ja, jag lovade er bilder på mina loppisfynd från igår,

och här kommer de:


Allt utom den lilla pokalen längst till höger hittade jag igår...

Den har min svärfar vunnit tror jag, ska höra med sambon.


Det här fatet var jag tvungen att köpa, min sambo heter nämligen Alf i
andra namn. (Men det har jag inte berättat för er) =)

Jag gav 15 kr för fatet och bägaren, den lilla skålen kostade en femma.





Kannan 70 kr och skålen/krukan 30 kr.

Den lilla bägaren kommer från en fyndlåda jag köpte för ett tag sedan.



Detta är vad jag plockat upp av mina fynd, det kommer lite mer,

men de ska få sig en omgång av vitfärgen först=)

Kram Titti

P.s nästa inlägg kommer nog handla om min altan, jag behöver hjälp!!!!
Den är sååå svårmöblerad.

4 kommentarer:

Helena sa...

Å, vad fina saker. Var också på loppis idag men jag hittade ingenting! Kram Helena

mylovelygrandma sa...

Hejsan! vilka fina fynd du gjort! jag ska inte måla pigtittaren tror jag! dock rynkade sambon på pannan å sa"ska den se ut så" haha..

Trisst att du inte har ett stort badrum! du får hitta andra hörnor!
Ha en fin dag!!!
Kram!!

Vita små hjärtan sa...

Tack för titten o din kommentar hos mig! Nu ska jag kolla runt hos dig! Ha en bra dag!

susanne sa...

Hej Titti!

Vilka fina fynd du gjort. Det är jättefint med silver.
Må så gott!
Kram Susanne