onsdag 22 april 2009

Så här är läget nu

Nu har det ändrat sig lite igen ...

Jag är inte längre med i ST-design utan min vän kör denna själv i fortsättningen.

Det var tänkt att jag skulle tillverka lite saker och ha till försäljning där, men vi kom överrens om att vi kör på varsitt håll i stället.

Hur man än vrider och vänder på saker så är det inte lätt att få det så det passar båda =)

Då är det bättre att köra på varsitt håll och fortsätta vara vänner eller hur!!!!

Så så ligger det till nu...

Jag återkommer med länk när jag dragit igång min egen lilla försäljningsblogg!!!

Missa INTE att gå in till Sandra på hennes blogg och åk till Borgvik när hennes butik öppnar!!!

Kanske ses vi

Kram Titti

2 kommentarer:

Helena sa...

Din sida är så mysig! Ska bli kul att se när din försäljningsblogg sätter fart, det får jag inte missa så jag tar och lägger dig bland mina favoriter.

Läste nedan att du inte har körkort, jag har inte heller det än. Tänker du ta? Vi kanske kan peppa varandra lite...

Kram Helena

VITA NYANSER sa...

Vad kul att du kikade in till mig, och tack för go kommentar! Vad kul med en liten web-butik. Åh, jag vill oxå, är på väg att kanske öppna en liten bod = ), Bara hoppas att allt går enligt planerna = )!!!

Kram l-l