fredag 24 april 2009

Fågelburen har flyttat..

Ja, nu har fågelburen flyttat....

Den har fått flytta in i köket.

Det här skåpet vill jag måla, men sambon är inte så lättövertalad ...



På ena hyllan har jag lagt gamla bestick ihopknutna

med spets.




Min gamla våg och den söta burken fylld med lavendel

samsas med två ursöta servettringar jag fyndade i

Sälen. Jag tror jag betalade 11 kr för dem..





I den här skålen hamnar numera bilnycklar och lite annat
småkrams..
Skönt att bli av med "rasslet" som de säger på Äntligen Hemma..=)




Den vackra bröllopsinbjudan från våra vänner får också stå framme.
Eftersom det är en dubbelbur så hängde jag min tag på ena och ställde in mitt hemmagjorda kors i luffarslöjd i den andra..
Mina murgrönor växer så det knakar också!!!!
Nej nu ska jag greja lite och traska iväg på loppis!!!
Återkommer senare om eventuella fynd!!!!
Kram Titti

1 kommentar:

Lavendel & Romantik sa...

Hej det var väl fint att ställa upp det där....Snygga servett ringar också!!! Ha en trevlig helg Kram/Majsan