lördag 11 april 2009

Påskparad

Nu sitter grabbarna och målar de sista påskbreven, jag surfar lite, den stora dottern sover och den lilla röjer runt på golvet. Allt mamma har packat blir snabbt uppackat igen!!!

Kl 11 är det påskparad här i vårt lilla samhälle. Detta året ska jag gå med, förra året var lilla F bara 4 dagar så jag var inte så sugen på det då..

Efter paraden är det packa som gäller, vi drar till Sälen imorgon för att må gott på påsklovet.

Det ska bli SÅÅÅÅ skönt att bara komma iväg ett tag.

Så nu önskar jag GLAD PÅSK till alla så får vi se om det blir några inlägg ifrån Sälen under veckan.

Kram Titti

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tänkte bara titta in och önska dig och dina en mysig och go påsk!! Kram Petra

Flaggduken 2 sa...

Ville tacka för att du deltar i min tävling!
Kram Petra

Interiörboden sa...

Hej vännen!

Hoppas att ni har det riktigt bra i sälen!!
Med fint väder!!

Hör av dig när du kommer hem!

Kram Sandra