onsdag 1 april 2009

Tid

Varför räcker tiden inte till allt man vill göra????

Just nu har jag lite dåligt samvete, min kompis blir den som får dra det tyngsta lasset!!

Men vad gör man när man inte får barnvakt....

Det känns inte så lockande att dra med en sjövild ettåring till en massa färgburkar.

Jag tror inte att varken hon eller vårt projekt skulle vara så vidare fina när hon röjt fram där =)

Nej, man får ta nya tag och hoppas att de löser sig snart så jag också kan hjälpa till på ett annat sätt.

Kram Titti

2 kommentarer:

Interiörboden sa...

Tänk inte så Titti!
Du vet att du gör något annat istället när du inte kan komma ut.
Du gör ju en massa saker där hemma som ska dit ut så småningom :)
Istället för att måla och snickra så gör du varor istället!

Men kan du komma ut för att titta vore det väldigt kul!!!
Hoppas att gubben vill ut en LITEN sväng :)

Vi hörs sen!
Många kramar Sandra

Anonym sa...

Hej! Oh vad roligt att du gillar min blogg :-) Det värmer vill jag lova. Nu hoppas jag att du får en underbar helg.

Kram!