måndag 20 april 2009

Tillbaka

Ja nu har vi kommit tillbaka från vår fjällsemester!!!

Vi hade det helt underbart! Lite nytt har jag köpt också, men det får jag visa senare.

Just nu är det uppackning och tvätt som gäller..

Ett nödvändigt ont =)

Som ni säkert vet så skulle jag och en vän dra igång en butik under sommaren,

men eftersom jag inte kan lägga ner lika mycket tid som jag skulle vilja så blir det min vän som startar själv..

Men men familjen går först!!!

Jag har ju 4 barn och inget körkort så det är inte så lätt att ta sig dit man vill alla gånger =)

Men jag önskar henne ALL lycka och jag kommer fortsätta tillverka saker till försäljning!
Kram så länge.... Titti

1 kommentar:

♥ Fyra årstider sa...

men vad häftigt att du var där..men då visst du kanske inte att jag var jag..annars måste du heja. det är så kul att träffa bloggtjejer Live.
Kram Lotta