torsdag 4 februari 2010

Fredag

Ja, nu är det fredag igen då..... Mathilda och Richard åker till sin pappa och Simon stannar hemma hos oss denna helg....

Imorgon blir det hockey... men först ska vi ha en mysig fredagskväll!!!!

Jag har sååå många idéer som trängs i mitt huvud ;) Det finns endel jag vill göra ! Men tiden räcker liksom inte riktigt till.....

Jag vill måla om i köket, måla om vår och skruttans säng, röja i källaren så jag får upp ett linneskåp och ett annat gammalt skåp (måste målas först då )...

Igår fråga sambon om jag mena allvar med att ha ALLT i vitt!!!!!

-Ja svara jag såklart..

Men det blir ju så kallt blev hans svar......

Jag har alltså inte lyckats övertala honom än om att så är INTE fallet...... men det kommer !!!!

Det finns ju sååååå många olika nyanser av vitt och med lite inslag av annat så blir det PERFEKT =)

Vi får väl se hur lång tid det tar för mig att övertala honom helt och hållet =)

Kram Titti

6 kommentarer:

Malin sa...

haha, ta med honom hit!!! Här är det mycket vitt och beige som gäller, men jag känner en inre harmoni med det, tror min gubbe känner det också!!! Kramiz m

Milla sa...

Hehe. Vitt som är så tjusigt. Med rätt saker till så blir det allt annat än kallt tycker jag!

Tack. Känns skänt att vara ledig i helgen faktiskt. :) Ska bli jättetrevlig med tjejkväll hos moster.

Du vet den där tjejen på mitt jobb som ville dela på 12 st teljus i olika smaker, hur blev det med det egentligen? Kunde det lösas? (dåligt minne som fan)

Håller på att samla in lite fler beställningar nu. Hoppas det är okej att jag bara skriver ned dem på ett papper med beställningsnummer på och så kan vi (du eller jag) fylla i ordersedlarna tillsammans när du kommer för att hämta pengarna? Du kommer fredagen den 26:e eller?

Ha en fin helg du också! Kram.

Malin sa...

haha, ni är såååååååå välkomna! Vore riktigt skojigt. Både för att du är så go, men kul för gubbarna umgicks ju jämt i sin ungdom!! Ha en fin lördag! Kramiz m

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här är väldigt mycket vitt, tog ett tag innan maken "gillade" det. Han kan allt muttra fortfarande ibland. Men vitt vinner i längden, det bara är så! Hoppas ni får en fin dag i backen.
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Önskar dej en fin söndagskväll och en bra start på nya veckan varmkram Rita ♥

Milla sa...

Skönt att det inte är ute på byn ordentligt än. Men du vet, kärringar inom vården gillar att skvallra.

Tack för ditt stöd! Kram.