måndag 15 februari 2010

Kusinpuss

Först en liten bild från när Freja pussar lilla kusin Oscar =)

De är för goa!!!



Bilden är tagen hemma hos mina föräldrar när vi firade pappas 65 års dag..

Sedan måste jag bara visa ett av mina favoritfotografier !!!

Jag älskar gamla svartvita kort och just detta ligger mig otroligt varmt om hjärtat=)



Den yngsta tjejen är min morfarsmor Hulda =)
De andra heter Malvina, Elisabeth och Matilda Viktoria
Föräldrarna heter Carl Johan och Lisa Maria...
Jag har ju aldrig träffat dessa personer, men det känns ändå som jag känner dem..

Kan kanske bero på att jag har släktforskat en del och på så sätt fått reda på en hel del.

Sedan har ju min mormor berättat en del oxå =)

Jag har ett litet skrivbord som tillhört just Hulda det är blått för tillfället men ska snart bli VITT

Lovar att lägga ut bild när det är klart !!!!

Nej nu är det dags att börja med maten till min lilla familj =)

Kram Titti


1 kommentar:

Levindas Värld sa...

Spännande med släktforskning! Har inte gjort det själv men andra äldre i min närhet har gjort det och fått reda på en del intressanta släktfakta :)

Mattan som jag har i min hall köpte jag på Rusta för nåt år sen, vet inte om de har den kvar dock men du kan ju ta dig en kik :)

Ha det fint och tack för titten!