torsdag 11 februari 2010

Kors

Idag visar jag en annan av mina nyheter......

Detta kanonfina kors =)




Jag bara älskar det !!!!! Men det blev lite tomt på väggen med bara ett så det får att bli ett till =)

Helt överkommligt pris oxå ..419 kr.

Nån som är intresserad så går det att beställa via mig =)

Idag blir det städa städa städa som gäller, jag vill göra om precis överallt... helst ska det vara klart NU eller ännu hellre IGÅR...

Det värsta med mig är att jag plockar lite här och lite där, så det syns ju inte.....

Tänk om jag kunde lära mig att ta ett ställe i taget.....


nej nu ska jag ta tjuren vid hornen.....

Kram Titti

3 kommentarer:

Malin sa...

haha, klart jag visste!!! Och jag är hos dig!! Jättefint kors!! Vi ska ha kul, och narra mannen med alla "kryddor"! Kramiz m

Desirée sa...

Mysig och rolig blogg när man själv håller på och pysslar och gör om ALLt man kan hitta till Shabby chic! kommer titta in titt som tätt för att få lite inspiration! :)

Mvh Desirée.

Milla sa...

Det är verkligen fint det där korset!

Jo, visst är det jobbigt när döden kommer på besök i släkten. :( Tack för de fina orden. jag hoppas också att han vet hur jag mår och att han alltid kommer finnas med mig nu trots att vi inte hade någon kontakt dens sista tiden. Jagf VILL verkligen tro att det är så.

Kram.