onsdag 17 februari 2010

Jag är sjuk =(

Jag har feber och mår inte ett dugg gott!!!

Lätt att ta det lugnt med en liten hulligan här hemma .... Nej...

Visar lite provbilder jag tagit med kameran =)



Det är mitt kakfat som jag fick förra året (då var det rött ), ett ägg jag gjorde ifjol

och min ena naturligt modern... den är fylld med potpurri och doftar ljuvligt.

Den andra bilden är :



Mina underbara fattigmanslyktor köpta i Ullared för endast 20 kr styck!!! Det ni ...

det kallar jag fynd!!!!

Min vackra Madonna står oxå där nu, samt ett klot i fattigmanssilver. Jag bara ÄLSKAR fattigmanssilver..

Nej nu ska jag krypa upp i soffan med en filt runt mig !!!

Kram Titti

5 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Vad mycket fint du visar.Kanonfina saker.Hoppas att du kryar på dej.Ha det så gott du kan stor krya på dej kram Rita ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såg att din son fick en tackling mot nyckelbenet, det gör ont! Sonen här, Kalle, fick en tackling i hockey i höstas. Och han bröt nyckelbenet, det tog ett tag och läka ihop. Så jättefina lyktor du hade i fattigmanssilver, och vilket pris! Det var fynd.
Krya på dig nu, hoppas du snart är frisk igen.
Kramar
AnnaMaria

Maria Albin Leo sa...

Hej vilket tjusigt ägg, såg nå liknade i en tidning som heter 101 idéer ska prova göra några själv när jag får tid över. Tjusig blogg du har! Krya på dig =)

Malin sa...

Jobbade du här i kommunen då? I vilken grupp? Jaa som sagt, sista ordet är inte sagt, 3 upprörda grupper har de att tas med än så länge! Någon tycker vi ska gå till tidningen. Vi har blivit överkörde för länge nu! Kramiz m

Catarina sa...

Hoppas du snart kryar på dig..

Kram//cacka