söndag 14 februari 2010

Hockey hockey hockey och Alla hjärtans dag...

Ja idag är det hockey som gäller i vår familj.... ovanligt va??????
Lillgrabben har bortamatch och stora grabben hemmamatch. Så det blev ju till att dela på sig.

Ikväll får vi ta och mysa ordentligt när det är Alla hjärtans dag oxå =)

Igår var vi och firade min pappa på hans 65 års dag, då fick jag hålla i min brors lilla Oscar för första gången...

Tänk att mina barn varit så små...

Självklart glömde jag kameran hemma hos mina föräldrar så korten jag tog får jag lägga ut senare...

Nej, dags för lite kaffe och pyssla lite här hemma innan det är dags att klä på sig och traska ut i ishallen...

Tur att man bor så nära!!!


Kram Titti

1 kommentar:

Malin sa...

jaa herregud! Full rulle hela vintern! Spelar alla fotboll också? Kramiz m