lördag 20 februari 2010

Snö

Herregud vad det snöar !!!! Tar det aldrig slut ?

Lite tråkigt är det tycker jag...... Vi skulle varit till Ålviksbacken i dag för en dag fylld med slalom

och pulkaåkning, men vi stannade hemma istället.

Igår köpte jag garn och gjorde en OS-mössa, jag är inte riktigt nöjd med den så det blir till att

göra om den...

Kan det bero på att jag tog några glas rött under tiden ?

Idag gjorde jag en till skruttan och den blev riktigt bra !

Så nu ska jag göra en varsin till sambon och grabbarna, äldsta dottern skrek rakt ut ..... =D

Hon får ett svart pannband i stället .

Lägger ut bild inom kort =)

Kram Titti

2 kommentarer:

malin sa...

Inte klokt vad mycket det har kommit! F skottar taken innan allt rasar in, hihi... Visst skulle man ha något eget, men vad? Kramiz M

Maria Albin Leo sa...

Hade redan bestämt mig för att hela familjen skulle ut och gå på vintermarknaden. Förstå så deprimerande när det är över 30 minus ute Brrr, men marknad blev det. På med en massa kläder, men det är klart man skulle ju gjort succé om man hade haft en OS mössa på sig. Ha en fin kväll =)