tisdag 9 februari 2010

Variation

Ja så hetter denna underbara ......





Basen är i munblåst glas och på toppen är en silverpläterad ljusbricka ,med plats för 5 ljus..

Jag fick den igår!! Nu står den på Tvn fylld med potpurri. Mums..

Men kan variera innehållet i det oändliga (kanske därför den heter Variation hihi)

Jisses, det var farligt att börja som konsult...... jag vill ju ha ALLA ljus och ALLA tillbehör med för den delen...

Detta passar mig perfekt =) Jag kommer ut och träffar trevligt folk och kan kombinera mitt intresse för inredning=)

Nej, nu ska jag ta en kopp kaffe och slå mig ner i soffan med skruttan och kanske virka ett par varv....det ska bli en gåva till en vän.... hoppas hon tycker om den =)

Kramar Titti

2 kommentarer:

Malin sa...

åh jag vill se mer! Såklart din vän blir jätteglad när du ger henne något det ligger äkta själ i!!! Kramiz m

Milla sa...

Hej! Jodå, det var okej. Lite för kallt för min smak dock! Blir kallt när man inte rör sig så värst mycket om man är ute i fyra timmar, så jag längtade hem till badkaret en hel del. :P

Tror med all säkerhet att din Richard skötte sig också! :)

Vad fin den var, ljuslyktan!

Kram.